Вчитель-дефектолог

23.Бер.2021

Затримка мовленнєвого розвитку “Затримка мовленнєвого розвитку”. Цей діагноз не може бути поставлений дитині до трирічного віку, якщо не було показань: це родові травми, важкі пологи, інфекційні хвороби, порушення слуху (тобто дитина не чує мови батьків, тому не може її відтворити). Затримка мовленнєвого розвитку може виникнути на генетичному рівні. Якщо з роду в рід були проблеми … Продовжити читання “Поради від логопеда”

Детальніше
21.Кві.2020

Умови формування правильної звуковимови у дітей Формування правильної звуковимови у дітей можливе завдяки мовленнєвому (фонематичному) слуху, мовленнєвому диханню та артикуляції. Мовленнєвий (фонематичний) слух Для того, щоб навчитись правильно вимовляти звуки, дитина повинна точно сприймати їх на слух. Здатність правильно чути, впізнавати та розрізняти звуки називається мовленнєвим (або фонематичним) слухом. Мовленнєвий слух можна порівняти з музичним. … Продовжити читання “ВЧИМОСЯ ГОВОРИТИ КРАСИВО!!!”

Детальніше
30.Бер.2020

Першою ознакою недорозвинення мови у дитини є уповільнений темп розвитку мовлення. Чим раніше батьки, лікар-педіатр, вихователь помітять у дитини симптоми недоліків мовлення, тим ефективнішою буде допомога. Слід пам’ятати: дитина, що має проблеми, як ніхто, потребує емоційної підтримки і кваліфікованої допомоги. Тому: не вважайте свою дитину хворою, неповноцінною, гіршою за інших дітей-однолітків; не карайте її, не … Продовжити читання “ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ, які мають дітей  з вадами мовлення”

Детальніше
10.Бер.2020
Детальніше
17.Гру.2019

Поради батькам щодо роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку Причини затримки психічного розвитку у дітей.     Причини, які зумовлюють затримку психічного розвитку у дітей, багато. Це можуть бути: –  несприятливі умови виховання; –  спадкова схильність; –  довготривалі хронічні захворювання у ранньому дитинстві; –  порушення функціонування мозку, що виникають ще під час внутрішньоутробного розвитку; –  ускладнені пологи.     Затримку … Продовжити читання “Поради батькам щодо роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку”

Детальніше