Практичний психолог

15.Кві.2021

«Ми його цього не вчили!» – вигукують перелякані батьки, чуючи від своєї дитини «негарні» слова. Справді, звідки з’являються такі вислови у дітей, які ростуть у благополучних родинах? Якщо задуматись, то джерел знайдеться дуже багато. Телебачення наповнює життя дитини не тільки гар -ним. Чи завжди Ви контролюєте те, що дивиться Ваш малюк? Навіть сучасні мультфільми мають … Продовжити читання “Погані слова, та як з ними боротися”

Детальніше
14.Січ.2021

Часто, коли дитина не слухається батьків або робить щось не так, як їм хотілося би, її карають. Методи таких «репресій» можуть бути найрізноманітнішими, залежно від фантазії та жорстокості батьків: від заборони дивитися мультфільми до тілесних покарань (наприклад, побиття ременем). Ті батьки, котрі замислюються над своїми діями, напевне розуміють, що покарання не допоможуть досягти успіху. Виховувати … Продовжити читання “Принципи виховання без покарань”

Детальніше
27.Жов.2020

Беззаперечно, депресія і неврози у дітей та підлітків бувають часто. Спробуємо розібратися в причинах цього стану. Чомусь ми звикли вважати, що депресія – це доля дорослих людей. Якщо раптом людина починає відчувати незрозумілу тугу, слабкість, тривогу, можемо з ходу поставити діагноз. Виявляється, і діти можуть страждати цим захворюванням … Фахівці відзначають такий стан навіть у … Продовжити читання “Чи буває депресія у дітей?”

Детальніше
24.Вер.2020

Причини виникнення гіперактивності? Гени – гіперактивність більше властива хлопчикам, причому переважна більшість таких дітей світловолосі й блакитно зорі. Здоров’я батьків – часто гіперактивні діти народжуються у матерів з алергійними захворюваннями, астмою, екземою ми мігренню. Дефіцит в організмі дитини жирних кислот і поживних елементів (особливо Zn, Mg, вітаміну В – 12) – симптомами є постійне відчуття … Продовжити читання “Психологічні особливості гіперактивних дошкільників. Як навчати та виховувати дітей з гіперактивністю?”

Детальніше
15.Вер.2020

Дітей дошкільного віку часто називають “вигадниками”, пояснюючи це їх кумедними фразами і описанням подій. Сама по собі уява у дошкільнят досить скупа, так як уявлення про світ і досвід малюка ще дуже обмежені, і вони пояснюють багато речей, як можуть. А якщо ж попросити дошкільника цілеспрямовано щось придумати або скласти історію, багато хто стикається з … Продовжити читання “Розвиток уяви в дошкільника”

Детальніше
error: Content is protected !!