Статті

30.Бер.2018

* Розпочинайте підготовку до школи з ігор, під час яких діти могли б набути нових знань, умінь і навичок, а також розвивати свої здібності. Мова гри найбільш зрозуміла дітям, тому грайтеся з ними («Чого не стало?», «Що змінилося?», «Слова-міста», «На­зви одним словом», «Я знаю п’ять назв квітів, посуду, меблів…» тощо).    * Дотримуйтеся систематичності занять: 10-15 хвилин щодня можуть … Продовжити читання “Пам’ятка для батьків щодо формування у старших дошкільників  позитивного ставлення до школи”

Детальніше
30.Бер.2018

Часто батьки скаржаться: “З моїм малюком абсолютно неможливо гуляти на дитячому майданчику – він б’ється, відбирає іграшки у інших дітей …”, “Моя донька може замахнутися на мене і навіть вдарити, якщо їй щось не подобається …”. Виникає питання: як правильно реагувати на таку поведінку дитини? 1.Пред’являючи дитині свої вимоги, враховуйте не тільки свої бажання, але … Продовжити читання “Агресія у дітей: 10 варіантів з нею впоратись”

Детальніше
30.Бер.2018

  Ставтеся до дитини як до абсолютно самодостатньої особистості, поважайте її. Ваш тон і стиль спілкування з дитиною мають переконувати її, що вона – цінна особистість, повноцінна людина, тому з нею розмовляють шанобливо, без принижень і образ. Виявляйте любов у стосунках з дитиною; якомога зрозуміліше пояснюйте дитині, чого від неї хочете. Уникайте слів «завжди» і … Продовжити читання “Кодекс взаємодії з дитиною”

Детальніше
30.Бер.2018

Дошкільне дитинство  – найсприятливіший час для розвитку творчих здібностей дітей «Дитина не лотерейний квиток, на який повинен впасти виграш у вигляді портрета у залі магістратури або бюста в фойє театру. У кожному є своя іскра, яка може запалювати багаття щастя і правди, і в якому-небудь десятому поколінні, бути може, нагло запалає він пожежею генія і спалить свій рід, обдарувавши людство світлом нового … Продовжити читання “Розвиток творчих здібностей дітей”

Детальніше
30.Бер.2018

Самооцінка (англ. Self-esteem) цінність, значущість, якою індивід наділяє себе в цілому й окремі сторони своєї особистості, діяльності, поведінки. Самооцінка є відносно стійким структурним утворенням, компонентом Я-Концепції, самосвідомості і процесом самооцінювання. О як! А мені б простіше, для батьків. Не тому, що батьки нічого не розуміють. А тому, що я до батьків дуже добре ставлюся й … Продовжити читання “Секрети дитячої самооцінки”

Детальніше
error: Content is protected !!