
Робота старшої підгрупи Робота середньої підгрупи Музично-театральна діяльність
ОСІНЬ Щебетали птахи в лісі На крислатому горісі. А як сонечко схололо — Птахи всі за видноколом Позникали. В лісі звірі танцювали — Аж травичку потоптали. А як змерзли вуха й ноги, Звірі в нори і барлоги Повтікали. Поселився вітер в лісі Серед ночі на горісі,— І на всіх деревах віти Почали тоді тремтіти, Бідолахи. … Продовжити читання “Заняття у корекційній групі №1 “Краплинка” (аплікація “Осіннє дерево”)”
Пріоритетні завдання ЖДНЗ№52 на 2018-2019н.р 1.Продовжувати систему роботи по здоров’язберігаючій складовій як основи емоційного комфорту та безпеки життєдіяльності дошкільників. 2. Спрямувати роботу закладу на організацію ефективної взаємодії сім’ї і ДНЗ щодо зміцнення духовного, психічного, інтелектуального і фізичного здоров’я дітей. 3. Формувати … Продовжити читання “Пріорітетні завдання дошкільного навчального закладу на 2018-2019 н. р.”
Протягом 2017 – 2018 у закладі було проведено три засідання педагогічної ради: Екологічна компетентність педагога – основа емоційного комфорту та безпеки життєдіяльності. Забезпечення сприятливих умов для організації та проведення з дітьми дослідно – пошукової роботи. Формування у дітей дошкільного віку національної культури засобами фольклору. Для педагогічних працівників закладу був проведений семінар – практикум «Роль … Продовжити читання “Методична робота.”
Сім’я, щастя, здоров’я, дружба,співпереживання, любов, краса природи, краса мистецтва, краса техніки, зовнішня краса, самостійність, допитливість, творчість, цілеспрямованість, впевненість, сміливість, наполегливість, гроші. Словник – мінімум моральних понять та термінів: Гуманізм – увага до людей, прагнення добрих стосунків з ними. Дисципліна – обов’язкове для всіх членів певної групи дотримання встановлених правил. Емпатія – співпереживання, здатність розуміти інших, … Продовжити читання “Ціннісні орієнтації дитини дошкільного віку:”