Моніторинг освітньої діяльності

15.Сер.2022

Моніторинг сформованості ключових компетентностей у дітей старшого дошкільного віку перед вступом до школи Одним з головних показників якості дошкільної освіти є сформованість особистості дитини, розвиток її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду, готовність до системного навчання в умовах Нової української школи. Для отримання об’єктивної інформації про якість дошкільної освіти, зокрема про рівень сформованості ключових компетентностей … Продовжити читання “Моніторинг сформованості ключових компетентностей”

Детальніше
15.Гру.2021

Результати моніторингу оцінювання рівня знань, умінь та навичок дітей  ЖДНЗ №52 за жовтень 2021-2022 н.р. Моніторинг оцінювання рівня знань, умінь і навичок дошкільників проводився  у жовтень місяці 2021 р. (1 етап) Мета вивчення: ✧ Визначити актуальний, об’єктивний рівень розвитку знань у вихованців ЖДНЗ на початку навчального року; ✧ Виявити сильні та слабкі сторони кожного вихованця (актуальну … Продовжити читання “Результати, картки моніторингу.”

Детальніше
24.Кві.2021
Детальніше